فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

همدانی: مظلومی جباری را بوسید و گفت خوب کاری کردی

 

فوتبال روز:ستار همدانی مربی تیم فوتبال تراکتورسازی جزو معدود نفراتی بود که در راهرو ورزشگاه یادگار امام تبریز همراه با امیر قلعه‌نویی حضور داشت و کاملا دید که بین سرمربی تراکتور و همچنین مجتبی جباری چه مسائلی رد و بدل شد.

 

همدانی در خصوص این موضوع می‌گوید:«قلعه‌نویی از اتفاقاتی که در این بازی افتاد ناراحت و عصبانی بود و داشت می‌گفت که وقتی قرار است اینطوری ما را بازنده کنند و تیم برنده جور دیگری مشخص شود، بهتر است تلاش نکنیم. بعد از حرف‌های قلعه‌نویی بود که جباری داد زد برو بابا و امیرخان هم جوابش را داد و به او گفت که مگر من با تو صحبت کردم. البته این پایان ماجرا نبود چرا که جباری حرف‌های زشتی زد و احترام بزرگتر خود را نگه نداشت.» 

 

همدانی در پاسخ به این سوال که آیا پرویز مظلومی هم آنجا حضور داشت خاطرنشان می‌کند:«شما دیدید که ایشان در برنامه نود ابتدا گفت که حضور نداشته ولی این موضوع واقعیت نداشت چرا که مظلومی آنجا بود و من حتی به او گفتم که آیا در مکتب استقلال توهین به بزرگتر جا دارد؟ واقعا متأسفم که در استقلال این چنین شاهد بازیکن سالاری هستیم.» 

 

همدانی در قسمتی از حرف‌هایش خاطرنشان می‌کند:« البته وقتی مظلومی به خودش احترام نمی‌گذارد ما انتظار نداریم که مقابل برخوردهای زشت بازیکنانش واکنش نشان دهد. مظلومی حتی در رختکن صورت جباری را بوسیده و گفته که خوب کاری کردی!» 

 

فردوسی‌پور در برنامه نود زمانی که ستار در مورد قلعه‌نویی حرف زد جمله جالی گفت و تأکید کرد که آقای همدانی شما سال بعد خود را هم بیمه کرده‌اید. همدانی در این خصوص می‌گوید:«باور کنید که من نشنیدم ولی به هر حال کار فردوسی‌پور تیکه انداختن است.» 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد