فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دنیزلی:بازی تحت تاثیر فونیکه‌سی و ضعف معمارزاده بود

 

فوتبال روز:نشست خبری مصطفی دنیزلی در پایان بازی با نفت از حواشی فراوانی برخوردار بود. امشب در آبادان خبرنگاران خوزستانی در پایان بازی مصاحبه دنیزلی را تحریم کردند و دلیل آن‌ها برای این تحریم عدم حضور دنیزلی در نشست قبل از بازی بود.

 

دنیزلی با تعجب از این حرکت خبرنگاران از برنامه سازمان لیگ برای نشست‌های پیش از بازی انتقاد کرد و گفت: هیچ جای دنیا چنین برنامه‌هایی برای نشست‌های قبل از بازی وجود ندارد. به هر حال دنیزلی حرف‌هایش را در پایان بازی با اشاره به نقش دروازه‌بان تیمش و مهاجم درخشان نفت در بازی امروز آغاز کرد. ضمن این‌که دریافت گل‌های زودهنگام را از دلایل مهم نتایج ضعیف تیمش برشمرد. 

 

حرکت خبرنگاران درست نبود

ترک اتاق خبری توسط خبرنگاران یک حرکت نادرست بود چون ما از قبل گفته بودیم نمی‌توانیم در نشست خبری پیش از مسابقه شرکت کنیم. برنامه پروازی ما به نشست خبری نمی‌خورد. در هیچ جای دنیا مرسوم نیست به جز بازی‌های ملی چنین نشست‌هایی برگزار شود.

امیدوارم سازمان لیگ این قانون را اصلاح کند چون این قانون جالبی نیست. حداقل اگر نمی‌خواهند این قانون را بردارند طوری برنامه‌ریزی کنند که نشست‌ها در هتل محل اقامت تیم میهمان برگزار شود و برنامه‌ها به هم نریزد. ما هیچ وقت نمی‌توانیم برنامه‌هایمان را با شخص دیگری وفق دهیم. 

 

باید مشکل میثاق را حل کنیم

نتوانستیم کار مهمی انجام دهیم و بازی بین 2 بازیکن بود؛ یکی بازیکن خوب حریف یعنی فونیکه سی و دیگر ضعف دروازه‌بان ما که امیدوارم در بازی‌های آینده این مشکل را حل کنیم. در برنامه‌های تمرینی باید مشکل ضعف دروازه‌بان را حل کنیم. یکی از ضعف‌های پرسپولیس سریع گل خوردن است که این مسئله تیم را از نظر روحی و روانی تحت تاثیر قرار می‌دهد و ما باید آن را حل کنیم. 

 

آبادان شهر خاصی است

نبود هیچ تماشاگری از پرسپولیس در ورزشگاه تختی آبادان یک موضوع عادی است. آبادان شهر فوتبالی و خاص است و جو ورزشگاه به نظر من خوب بود. 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد