فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دنیزلی: نشان دادیم برگشتن به بازی را می‌دانیم

 

فوتبال روز: سرمربی تیم پرسپولیس گفت: برگشتن به بازی نکته‌ای بسیار حیاتی است که خوشبختانه پرسپولیس این موضوع را می‌داند.

 

 مصطفی دنیزلی پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل مس سرچشمه گفت: بازی آن طوری بود که فکر می‌کردیم. یعنی واقعا بازی کردن مقابل تیم‌هایی مثل مس سرچشمه که در انتهای جدول هستند سخت است. دو هفته پیش شبیه همین دیدار ما را استقلال مقابل مس کرمان برگزار کرد.

وی افزود: این نوع مسابقات هر چه که می‌خواهد باشد اما برگشتن به بازی نکته‌ای بسیار حیاتی است که خوشبختانه پرسپولیس برگشتن به بازی را می‌داند.

سرمربی ترکیه‌ای پرسپولیس تاکید کرد: در این دیدار ما هر موقعیتی که به گل شبیه بود روبه رو شدیم و فرصت‌های زیادی را خلق کردیم اما انگیزه و نحوه کار بازیکنانم مهم بود که من می‌توانم بگویم این دو فاکتور از پیروزی با اهمیت‌تر بود.

دنیزلی درباره تعویض‌هایش مقابل مس سرچشمه عنوان کرد: همه تعویض‌هایم برای ایجاد تغییر در روند بازی بود. شروع بازی مهم است اما پایان بازی و نتیجه نهایی از همه چیز مهم‌تر است. کسانی که توانستند در پایان این بازی نتیجه را رقم بزنند همان نفراتی بودند که بعدا به تیم اضافه شدند.

وی با اشاره به آخرین شرایط زاید مهاجم لیبیایی پرسپولیس گفت: هر بازیکن پس از اضافه شدن به تیمی دوران تطبیقی خواهد داشت در حال حاضر نیز وی در این شرایط است. اکنون ترجیح می‌دهیم نفراتی برای پرسپولیس بازی کنند که بیشتر همدیگر را می‌شناسند. اگر روزش برسد از زاید نیز استفاده خواهیم کرد.  

 

 

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد