فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فتح‌الله‌زاده: اگر مظلومی بد رانندگی کند فرمان را از او می‌گیرم!

 

فوتبال روز:فتح الله زاده با تیمی که بسته به دنبال قهرمانی است اما وقتی به برخی اظهاراتش و رفتارهایش برمی گردیم با علامت تعجب به استقبال شان می رویم.

 

او همانی است که گفته بود یک مربی خوب با این تیم 2جام می آورد ومظلومی یکی! یا گفته بود فصل بعد مربی بزرگ خارجی می آورم و یا در حساس ترین برهه با رفتن فرهاد دندان زهری تیمش را کشید!

مدیرعامل آبی ها در گفت وگو با همشهری جوان می گوید«اگر رویانیان پرسپولیس را کهکشانی می داند پس ما ته کشانی هستیم!» او ادامه داد« همه تیم ها مشکل مالی دارند. رویانیان که مدعی است مشکلی ندارند بروید ببینید چند درصد قراردادها را داده اند. من می دانم او از کجا پول گرفته.من هیچ وقت از آنجاها نمی گیرم. پول ، سکه، حواله، ماشین و...را از همانجا می گیرد. نوش جانش. من اما از آنجا نمی گیرم ونمی گویم هم آنجا کجاست!» 

 

فتح الله زاده حرفهای دیگری هم دارد« دوست دارم استاد دانشگاه شوم و در رشته علوم اجتماعی تدریس کنم. البته اگر کفاشیان نیاید کاندیدای ریاست فدراسیون می شوم»

او موضع جالبی در مورد مظلومی دارد ودر ادامه از خداحافظی اش می گوید«من هر چیزی مانع قهرمانی استقلال باشد را از سر راهم بر می دارم.ما فکر می کنیم با یک ماشین پاجیرو داریم به پیک نیک می رویم. فرمان را هم به مظلومی داده ام. اگر خوب رانندگی نکند و خدای نکرده ببینم داریم می رویم ته دره معلوم است که ماشین را از او می گیرم. 

 

من استقلال کخ را دوست داشتم.اینجا فرصت نمی دهند کارمان را تکمیل کنیم.من قول می دهم اگر شرایط مان را حفظ کنیم با همین آقای چیز!!!(مظلومی) هم می توانیم به فینال آسیا برسیم. اما وقتی می بینم کسی به تلاش هایمان اهمیت نمی دهد ترجیح می دهم برویم یک حوزه دیگر کار کنیم.شاید بشود گفت امسال دیگر پایان کار من در استقلال است.فکر می کنم کارم را برای استقلال کرده ام وباید افراد جدید با ایده های جدید بیایند.البته اگر استقلال خصوصی شود من سهامدارش می شوم» 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد