فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

شکست رئال مادرید مقابل بارسلونا در دیدار رفت

 

فوتبال روز:تیم فوتبال بارسلونا موفق شد در بازی رفت از مرحله یک چهارم نهایی جام پادشاهی اسپانیا مقابل رئال‌مادرید به پیروزی 2 بر یک دست پیدا کند.

 

جدال دیدنی دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در نیمه نخست با پیروزی یک بر صفر نماینده پایتخت به پایان رسید.
انتخاب پینتو درون دروازه بارسلونا تا حدودی برای مردان کاتالان اشتباه به نظر می رسید و بارسا در همان دقایق آغازین گل خورد.
در نیمه اول کریستیانو رونالدو روی پاس زیبا و هوشمندانه کریم بن‌زما صاحب موقعیت شد و توانست در دقیقه یازده بازی دروازه پینتو را باز کند.
رونالدو که از ابتدای این دیدار لنگ لنگان به کار خود ادامه می داد در یک لحظه پیکه را جا گذاشت و پینتو را تحقیر کرد.

شبیه همین صحنه برای کاسیاس بارها ایجاد شد و به سختی از پس ضربات هوشمندانه ستارگانی چون اینیستا، فابرگاس و سانچس برآمد.
در نیمه نخست پهپه از رئال مادرید و پیکه از بارسلونا کارت زرد دریافت کردند.

در نیمه دوم همچنان شاهد آرایش تدافعی رئال مادرید بودیم و بازی تهاجمی بارسلونا که هر یک دیگری را به خوبی مهار کرده بود و به هر حال از جذابیت کار می کاست.
بر روی کاغذ هر دو تیم با سیستم 4-3-3 وارد میدان شده بودند اما بازی شناور بارسلونا عملا این ارقام را دچار سردرگمی کرده بود.
کارلس پویول، کاپیتان متعصب بارسلونا در دقیقه 49 بازی گل خورده را جبران کرد تا برنابئو بار دیگر ساکت شده و به یاد ال‌کلاسیکودربی های گذشته بیفتد.

این گل زیبا روی ضربه سر پویول پس از اشتباه راموس در هفتمین کرنر بارسلونا شکل گرفت.
راموس به خاطر خطای عجیب و شدید خود بر روی سانچس کارت زرد دریافت کرد.
بوسکتس از بارسلونا و کوئنترائو از رئال مادرید نیز در ادامه روند بازی خشن و پربرخورد بین دو تیم کارت زرد دریافت کردند.

خوزه مورینیو دست به دو تعویض شجاعانه زد و به جای دیارا از مسعود اوزیل و به جای ایگواین از کایخون، تعویض طلایی خود استفاده کرد.
کایخون در بدو ورودش به خاطر خطای شدید روی مسی کارت زرد دریافت کرد.
برتری بارسلونا در میانه میدان اتفاق کوچکی نبود و خیز آرام و معنی دار بازیکنان تیزهوش این تیم به سمت دروازه کاسیاس بالاخره توسط آبیدال ترجمه شد. او در دقیقه 77 گل دوم بارسلونا را خیلی ساده ثبت کرد.

کاپیتان پویول در دقیقه 79 کارت زرد گرفت و بارسلونا بیش از هر زمان دیگر به صورت کاملا منطقی به اداره کردن بازی پرداخت.
مورینیو خرانرو مهاجم را به جای پهپه نیمه مصدوم و به شدت عصبی و خشن وارد میدان کرد تا ثابت کند دیگر هیچ چیزی برای از دست دادن ندارد. برای مورینیو شکست 2 بر یک در برنابئو فرق زیادی با شکست 4 بر یک نداشت.

گواردیولا نیز دست به مقابله به مثل زد و به جای سانچس آدریانو را وارد میدان کرد تا با وجود عطش گلزنی با ویژگی های تدافعی خود به پویول و پیکه کمک کند.
سرمربی خوش فکر بارسلونا به ژاوی هم استراحت داد و در دقایق پایانی تیاگو را به زمین فرستاد. این مربی تصمیم به خروج فابرگاس نیز گرفت و به جای او کوئنکای 20 ساله را وارد میدان کرد.

3 دقیقه وقت تلف شده نیز برای سفیدهای شکست خورده سودی نداشت و بارسلونا گامی بلند برای صعود به نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا برداشت.
 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد