فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هفته چهاردهم لیگ دسته اول/ برتری مدعیان در روز شکست پاس

  

فوتبال روز:نیم فصل دوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگا‌های کشور موسوم به جام آزادگان امروز پنجشنبه با انجام 12 دیدار از هفته چهاردهم و یک دیدار معوقه از هفته نخست آغاز شد

 

در اولین هفته از دور برگشت لیگ دسته اول کشور اشپیتیم آرفی برای تیم جدیدش یک گل سه امتیازی زد، پیکان صدرنشینی خود را محکم تر کرد، و در گروه دوم هر دو صدرنشین به پیروزی رسیدند.

نیم فصل دوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگا‌های کشور موسوم به جام آزادگان امروز پنجشنبه با انجام 12 دیدار از هفته چهاردهم و یک دیدار معوقه از هفته نخست آغاز شد که در گروه "الف" تیم پیکان در روز شکست فولاد یزد و ایرانجوان بوشهر با تک گل دقیقه 12 محمد مهدیزاده از سد پارسه تهران گذشت تا صدرنشین مطلق این گروه لقب بگیرد. 

 

امروز همچنین تیم ابومسلم مشهد با گل دقیقه 76 اشپیتیم آرفی از سد فولاد یزد گذشت و ایرانجوان در بوشهر با دو گل مغلوب استیل آذین سمنان شد. در یکی دیگر از دیدارهای مهم این گروه تیم اتکای گرگان در اراک با یک گل از سد شهرداری گذشت تا جای این تیم را در رده پنجم گروه گرفته و به جمع مدعیان گروه "الف" راه یابد.

در این هفته دیدار معوقه تیم‌های صنعت ساری و سایپای شمال از هفته نخست این رقابت‌ها بار دیگر به تعویق افتاد. گسترش فولاد هم در پرگل‌ترین مسابقه هفته با نتیجه 4 بر 3 مغلوب میزبانش شهرداری بندرعباس شد تا به قعر جدول گروه "الف" سقوط کند.

 

- نتایج کامل دیدارهای امروز گروه "الف" به شرح زیر است: 

گروه الف: 

* پیکان تهران یک - پارسه تهران صفر

* ابومسلم مشهد یک - فولاد یزد صفر

* ایرانجوان بوشهر صفر - استیل آذین 2

* شهرداری بندرعباس 4 - گسترش فولاد تبریز 3

* شهرداری اراک صفر - اتکای گلستان یک

* پیام مخابرات فارس صفر - مس رفسنجان صفر

* صنعت ساری - سایپای شمال (این دیدار بار دیگر به تعویق افتاد)

  

 

در گروه "ب" نیز امروز تیم آلومینیوم هرمزگان با نتیجه 2 بر یک از سد میزبان خود گل‌گهر سیرجان گذشت تا همچنان صدرنشین این گروه بماند. ماشین‌سازی تبریز هم با نتیجه 3 بر یک شهرداری یاسوج، شگفتی‌ساز جام حذفی را از پیش رو برداشت. تک گل شهرداری که در دقایق پایانی به ثمر رسید، مانع از صدرنشینی شاگردان رسول خطیبی شد.

براساس این گزارش، در دیگر دیدارهای امروز گروه "ب" گهر زاگرس در دیداری معوقه از هفته نخست این رقابت‌ها مغلوب میزبانش نساجی مازندران شد و پاس همدان هم در خانه با نتیجه 2 بر یک برابر استقلال صنعتی خوزستان به برتری دست یافت. این نتایج باعث شد تغییری در بالای جدول گروه "ب" ایجاد نشود.

این نتایج درحالی رقم خورد که تیم برق شیراز با توجه به شکست برابر شیرین فراز کرمانشاه و پیروزی تیم‌های نفت مسجد سلیمان برابر تربیت یزد و صنعتی خوزستان برابر پاس همدان، به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم نفت مسجد سلیمان، به جمع دو تیم قعرنشین این گروه سقوط کرد. 

 

- نتایج کامل دیدارهای امروز گروه "ب"  به شرح زیر است: 

 

گروه "ب":

* ماشین‌سازی تبریز 3 - شهرداری یاسوج یک

* کاوه تهران یک - نیروی زمینی تهران یک

* نفت مسجد سلیمان یک - تربیت یزد صفر

* پاس همدان یک - استقلال صنعتی خوزستان 2

* گل‌گهر سیرجان یک - آلومینیوم هرمزگان 2

* شیرین فراز کرمانشاه یک - برق شیراز صفر

* نساجی مازندران یک - گهر زاگرس صفر 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد